loading...
تور بالی
آرش بازدید : 6 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 تور کیش  هتل  سيمرغ

تور کیش در سیمرغ را تجربه کنید.تور کیش در هتل سیمرغ

تور کیش که قصد معرفی آن را داریم از بهترین تورهای کیش و جز بهترین تور کیش است.تور کیش در هتل سیمرغ کیش جز پرطرفدارترین تورهای کیش است که توسط بسیاری از آژانس های مسافرتی ارائه می شود. لیست تور کیش و قیمت ها
نرخ تور کیش برای   ( ورودی ابتدای هفته )                           2شب و 3 روز              3شب و 4 روز

 قيمت تور کیش برای هر نفر در اتاق 2 تخته                                 330000 تومان               350000 تومان

 قيمت تور کیش برای هر نفر در اتاق 3 تخته                                 320000 تومان               340000 تومان

 قيمت تور کیش برای هر نفر در اتاق 4 تخته                                 310000 تومان               330000 تومان

قیمت تورهای کیش نوروز 93 ويژه هتل سيمرغ

ورودی 25 به 28                                                                                                                               3شب و 4 روز

  قيمت تور کیش برای هر نفر در اتاق 3 تخته ( نوروزی )                                                   430000 تومان

  قيمت تور کیش برای هر نفر در اتاق 4 تخته ( نوروزی )                                                   415000 تومان

  قيمت تور بکیش رای هر نفر در اتاق 5 تخته ( نوروزی )                                                   405000 تومان

 ورودی 26 به 29                                                                                                                               3شب و 4 روز

   قيمت تور برای هر نفر در اتاق 3 تخته ( نوروزی )                                                   495000 تومان

   قيمت تور برای هر نفر در اتاق 4 تخته ( نوروزی )                                                   480000 تومان

   قيمت تور برای هر نفر در اتاق 5 تخته ( نوروزی )                                                   465000 تومان

براي آگاهي از قيمت تورهاي كيش هتل سيمرغ براي ساير روزهاي نوروز 93 ميتوانيد با شماره 42632 تماس حاصل نماييد

خدمات تور : بلیط ، اقامت ، صبحانه و ناهار بوفه ، استقبال فرودگاهی  ، 50% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان .
توضيحات :  ساعت پروازي به دلخواه مسافرين قابل انتخاب است .
                  ساعت چك اين هتل 14 و ساعت چك اوت هتل 12 ميباشد .
                  تعداد شبهای اقامت به دلخواه مسافرين قابل تغيير است .
                  تورها با پرواز ايرباس و يا بويينگ انجام ميشود.
                  بليط ها و واچر هتل به صورت "ايتيكت" بوده و بوسيله ايميل و يا فاكس براي مسافرين ارسال ميگردد.
                  برای كودكان زير پنج سال فقط هزينه بليط هواپيما دريافت ميشود .
                  كودكان زير 2 سال احتياج به بليط مستقل ندارند

آرش بازدید : 4 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

تور کیش و کیش بهشت ایران

با نزدیک تر شدن گام های بهار، بازار سفر بر روی سیاحان و مسافران آغوش می گشاید و در این میان بندرها، شهرهای ساحلی و جزایر، مسافران پر شماری دارند و یکی از این جزایر کیش است که آمیخته ای از جاذبه های طبیعی، تاریخ و فرهنگ است.

جزیره کیش با مساحت افزون بر 90 کیلومتر مربع در فاصله 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع است.

طول این جزیره 15 کیلومتر در محور شرقی غربی و پهنای آن هفت کیلومتر در محور شمالی جنوبی است.

این جزیره از طبیعتی منحصر به فرد برخوردار است، سواحل آرام با ماسه های مرجانی، آب زلال دریا که شفافیت آن امکان مشاهده انواع آبزیان را در عمق چند متری ممکن می سازد ، پوشش گیاهی چشم نواز در زمستان و اوایل بهار در کنار مجموعه ای از ظرفیت های گردشگری و تور کیش و تفریحیشمار زیادی از هموطنان و اتباع سایر کشورها را برای بهره مندی از این جاذبه های طبیعی روانه این نقطه از ایران می کند.

کیش در گذر زمان

شهر باستانی ˈحریرهˈ نمادی از تاریخ جزیره کیش است. این جزیره با منابع آب شیرین در خلیج فارس، سالیان سال از این موهبت خداوندی به عنوان کالا در تجارت با دنیای پیرامون بهره برده است.

شاید ˈحریرهˈ ملکه قصر خاندان قیاصره حکمرانان کیش در حدود 900 سال قبل فکر نمی کرد که عمارت اعیانی آنها روزی کانون بازدیدها در سفر به کیش شود.

برای آنان که با خودروی شخصی به جزیره تور کیش سفر می کنند امکان حضور در این نقطه گردشگری که سال 1376 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید ، به راحتی فراهم است.

آنان که با هواپیما به این جزیره سفر می کنند، می توانند با پرداخت هزینه اندکی تور گردشگری نیمروزی جزیره را انتخاب کنند و از شهر تاریخی حریره، بندرگاه و مسجد جامع حریره، درخت سبز، شهر زیرزمینی کیش(کاریز)، آب انبار سنتی، جاذبه طبیعی کلبه هور و کشتی یونانی و تور کیشدر نوار ساحلی شمال و غرب جزیره بازدید کنند.

ردپای برخی مورخان و شاعران بزرگ فارسی زبان نیز درآثار آنان به جا آمده است.

سید جعفر حمیدی مولف کتاب ˈسعدی در کیشˈ احتمال داده است که یکی از مکان های دیدار این شاعر بلندآوازه ایران با گروهی از بازرگانان در شهر تاریخی حریره کیش روی داده است.

در این کتاب آمده است: رونق و درخشش خیره کننده کیش در تجارت در داستان سعدی در کتاب گلستان بازتاب یافته است، آنجا که می خوانیم: ˈبازرگانی را شنیدم که 150 شتر بار داشت و 40 بنده خدمتکار، شبی در جزیره (کیش) مرا به حجره خویش درآورد و همه شب نیارمید از سخن های پریشان گفتن که فلان انبازم به ترکستان است و فلان بضاعت به هندوستان...ˈ

درخت سبز، کهنسال ترین درخت از نوع لور جزیره کیش نیز کانون بازدید گردشگران در سفر به این جزیره است که مشاهده فضای سبز اطراف آن که نظیر آن در مناطق خوش آب و هوای کشور است برای برخی گردشگران جالب توجه است.

سفر به عمق 28 متری جزیره کیش

تجربه سفر به عمق 14 تا 28 متری زمین در جزیره کیش را با حضور در مجموعه شهر زیرزمینی کیش می توان به دست آورد.

گذر در آبراه های رشته قنات های قدیمی جزیره کیش که با سرمایه گذاری منصور حاجی حسینی سرمایه گذار ایرانی مقیم آلمان امکان تردد یافته اند، مسافران را با گوشه هایی از تاریخ جزیره آشنا می کند.

حضور در دل جزیره کیش، معنا و مفهوم جنس مرجانی جزیره را بیش از پیش برای گردشگران به تصویر می کشد.

گردشگران در این مجموعه علاوه بر راهنمایان مستقر در مسیر از راهنمای صوتی ضبط شده در طول مسیر اطلاعات زیادی درباره تاریخ جزیره کیش کسب می کنند و در مسیر پایانی، فرصت استراحت در فضایی سرسبز در دل زمین با شنیدن موسیقی سنتی و اصیل ایرانی برای آنان مهیا می شود.

فسیل جانداران دریایی و نقشه های تاریخی خلیج فارس بر غنای این مجموعه افزوده است.

سنت و مدرنیته، همدلی و وحدت

هرچند ساختمان های مدرن و نوساز وجه غالب معماری جزیره کیش است اما می توان بافت های سنتی محله های بومیان در منطقه سفین (عرب ها) را به عنوان در کنار هم قرار گرفتن سنت و مدرنیته در این جزیره تعبیر کرد.

حضور هم آوا و همسوی برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر در ساختنجزیره کیش، فضای وحدت و همدلی کم نظیری را در این جزیره به تصویر کشیده است.

حضور در شمال غرب جزیره کیش، امکان مشاهده اسکله تفریحی میرمهنا، دو مسجد مهم شیعیان و اهل تسنن در نزدیکی یکدیگر، اسکله ماهیگیری و بازار ماهی فروشان را فراهم می کند.

مسیر بازار عرب ها را به سمت غرب که ادامه دهید، در چشم انداز شمالی، کرانه جنوبی کشورمان و تاسیسات بنادر چارک و آفتاب و نخستین هتل در حال ساخت ایران بر روی دریا را مشاهده می کنید .

کلبه هور دوباره متولد شد

کلبه هور، دماغه و پیش رفتگی خشکی در آب خلیج فارس در شمال غربی جزیره کیش، فرصت کم نظیری را برای درک زیبایی های طبیعت و خروش موج های دریای نیلگون فراهم آورده است.

اگر نوروز 92 و حتی کمی این سوتر تا آبان 92، به کیش سفر کرده و به کلبه هور رفته بودید ، در نوروز 93، این جاذبه طبیعی گردشگری را متفاوت خواهید یافت.

طراحی فضای کلبه هور، برافراشته شدن نخل ها و ساماندهی این نقطه برای میزبانی مناسب تر گردشگران از اقداماتی است که در مدت زمان نزدیک به دو هفته در دوره جدید مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش عملیاتی شده است.

 غروب خاطره انگیز کشتی یونانی

از کلبه هور، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که برفراز کشتی یونانیبرافراشته شده نمایان است. کمتر از دو دقیقه با ماشین به کشتی یونانی می رسید. ضمن این که توصیه می شود فرصت دیدن صخره های مرجانی جزیره و حرکت موجودات دریایی ریز در این مسیر را از دست ندهید.تور کیش

کشتی یونانی حدود نیم قرن است اینجا در ساحل به گل نشسته و با وجود فرسایش، در کنار منظره غروب خورشید در آب های خلیج فارس هنوز در قاب تصویر گردشگران به عنوان خاطره ای از کیش قرار می گیرد.

کمی آن سوتر، سازه برج و موزه نماد شهری در حال احداث جزیره کیش را مشاهده می کنید که در سال های آینده به مجموعه نمادهای این جزیره افزوده می شود.

مسیر کشتی یونانی را به سمت جنوب که ادامه دهید ممکن است گله های آهوان را ببینید، در سرشماری آذر سال 89 شمار آهوان این جزیره 689 راس بود.

با توجه به این که آهوان جزیره به پارک آهوان منتقل می شوند، برخی گردشگران دیدن آهوان آزاد را به مثابه خوش شانسی در سفر به تور کیش قلمداد می کنند.

در ادامه این مسیر، سازه های شهر در حال احداث پدیده و در ادامه مسیر، پارک آبی در حال ساخت که خلا آن در کیش احساس می شود، را می توان مشاهده کرد.

حرکت در امتداد ساحل در جزیره کیش فرصت دیدن صخره های بکر با نقش و نگار مرجان ها در طول سده های گذشته و دیدن سایت حفاظت شده تخم گذاری لاک پشت ها را فراهم می آورد.

این سایت حفاظت شده، به حدی برای لاک پشت های در حال انقراض پوزه عقابی امن است که آنها هر سال برای تخمگذاری، خود را به نوار ساحلی کیش می رسانند.

 نمایش دلفین بر بال سیمرغ

آرش بازدید : 5 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

نوع اتاق

2 شب

3 شب

2 تخته

385.000 تومان

475.000 تومان

3 تخته

350.000 تومان

420.000 تومان

4 تخته

330.000 تومان

390.000 تومان

 

خدمات: استقبال فرودگاهی – صبحانه – تخفیفات گردشگری

هتل ۳* گاردنیا:

نوع اتاق

2 شب

3 شب

2 تخته

385.000 تومان

480.000 تومان

3 تخته

340.000 تومان

410.000 تومان

4 تخته

330.000 تومان

390.000 تومان

 

خدمات: استقبال فرودگاهی – صبحانه – تخفیفات گردشگری

هتل ۳* تاپ رز:


 

نوع اتاق

2 شب

3 شب

2 تخته

395.000 تومان

490.000 تومان

3 تخته

350.000 تومان

420.000 تومان

4 تخته

330.000 تومان

390.000 تومان

 

خدمات: استقبال فرودگاهی – صبحانه – تخفیفات گردشگری

 

 

آژانس مسافرتی پویا گشتتورتور 92تور ارزان کیشتور داخلیتور زمستان 92تور لحظه آخریتور لحظه آخری کیشتور مسافرتیتور کیشتور کیش 92تور کیش اسفند 92تور کیش زمستان 92تورهای داخلی,تورهای زمستان 92تورهای مسافرتیسفر به کیشقیمت تور کیش
آرش بازدید : 2 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

جزيره كيش و  پذيرش گردشگران نوروز تور کیش

جزيره كيش و  پذيرش گردشگران نوروز

سازمان منطقه آزاد كيش با بهره گيري از تمام امكانات و ظرفيت هاي موجود براي پذيرايي از گردشگران نوروزي آماده مي شود.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، براي ساماندهي وضعيت اسكان گردشگران نوروزي ، 2500 چادر در كمپ مصلي نصب خواهد شد وبراي رفاه بيشتر گردشگران تسهيلات رفاهي از جمله ايستگاه هاي هلال احمر و سوپرماركت و ميوه فروشي سيار،سرويس هاي بهداشتي موقت، ومخازن ذخيره آب آشاميدني در اين كمپينگ هاي چادري فراهم خواهد شد.

همچنين يك مدرسه تور کیش نيز براي اسكان خانوده هاي معظم شهدا ، جانبازان و ايثارگران در نظر گرفته و تجهيز شده است.    

آموزش و پرورش نيز برنامه هايي براي اسكان موقت فرهنگياني كه در ايام نوروز به كيش سفر مي كنند را در  دست اقدام دارد.

همايش هاي مفرح خانوادگي از جمله همايش بادبادك ها، دوچرخه سواري و طناب كشي ، كتاب فروشي سيار، نقالي و خيمه شب بازي ، ساخت قبله نما درسطح جزيره ، برگزاري نماز جماعت در نقاط پرازدحام و دور از مساجد كيش، نمايشگاه بهارانه در ايستگاه هاي متعدد، 24 ساعاته شدن برخي مراكز عرضه مواد غذايي و بازارچه صنايع دستي بانوان كيش در بلوارهنر، از ديگر برنامه هاي نوروزي سازمان منطقه آزاد كيش است.

 آماده سازي و تعمير باندهاي فرودگاه، تقويت سيستم هندلينگ فرودگاه، هماهنگي با شركت نفت براي تامين سوخت هواپيماها، استقرار ايستگاه هاي هلال احمر در بنادر چارك و آفتاب و تجهيز پاركينگ و محوطه سازي و توسعه فضاي سبزبندرچارك  و هماهنگي با شركتهاي كشتيراني براي برگزاري سفرهاي دريايي منظم در ايام نوروزازجمله اقداماتي است كه درمبادي ورودي بندر و فرودگاه جزيره كيش براي ارائه خدمات مطلوب تربه مسافران نوروزي  انجام شده است.

انبار كردن آرد، تامين دارو، فعاليت مستمر واحد هاي نظارتي مركز توسعه سلامت بر خدمات اماكن اقامتي و پذيرايي ، نظارت واحد هاي دامپزشكي بر روند نگهداري و فروش فراورده هاي دامي ، تامين برق و آب مورد نياز ساكنان و گردشگران ، استقرار چادرهاي هلال احمر در نقاط مختلف جزيره كيش نيز با هدف آماده سازي امكانات رفاهي گردشگران در دست اجرااست.

سيستم حمل و نقل شهري نيز با ورود 35 دستگاه ميني بوس در تور کیش از سرزمين اصلي و تجهيز و نوسازي وسايل نقليه اين ناوگان و مجهز كردن تمامي تاكسي ها به سيستم پيجر  آماده ارائه خدمات مطلوب به گردشگران است.  

فعال كردن پيجر صوتي اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش در 20 منطقه از جزيره براي ارائه اطلاع رساني لحظه اي در خصوص مسائلي مانند وضعيت آب و هوا وساعات رفت و آمد پروازها و شناورها، چاپ خبرنامه سازمان با تيراژ 30هزار نسخه در روز از فعاليت هاي سازمان منطقه آزاد كيش در زمينه اطلاع رساني مناسب به مسافران نوروزي است. 

سازمان منطقه آزاد كيش با خريد سيستم بازرسي ايكس ري براي نصب در بنادر چارك، آفتاب و لنگه، علاوه بر تجهيز و هوشمند سازي دوربين هاي كنترل سرعت، افزايش ارتفاع  آنتن هاي بي سيم  به منظور تقويت سيستم، براي برقراري امنيت كامل گردشگران نوروزي در كمپينگ هاي چادري و مناطق مختلف جزيره  با كمك نيروهاي نظامي و انتظامي كيش تمهيدات لازم را انديشيده است.

لازم به ذكر است سامانه  124جهت پاسخگويي به شكايات مردمي فعال خواهد بود و گردشگران مي توانند از طريق تماس تلفني بااين سامانه شكايات خود را مطرح كنند وكميته هاي مختلف ستاد نوروزي در كوتاه ترين زمان پاسخگوي اين شكايات خواهند بود.


آرش بازدید : 1 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تور کیش در هتل گراند کیش بسیار زیبا
جزیره کیش روبروى بازار ونوس
رزرو اینترنتی هتل گراند هتل

هتل گراند کیش در تور کیش در موقعيت بسيار خوبى نسبت به دريا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد. پياده تا دريا حدود 7 دقيقه وتا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل گراند) 5 دقيقه و تا بازار زيتون 7 دقيقه راه مى باشد. اکثر اتاقهاى هتل گراند کیش  از ديد دريا برخوردار بوده و اکثر داراى تراس مى باشد. آسودگی خیال با رزرو هتل گراند کیش.

مکانات رفاهى اين هتل شامل :
سالن کنفرانس
روم سرويس 24 ساعته
لاندرى
مينى بار و صندوق امانات
امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها
گشت سياحتى جزيره
با تور کیش از در کیش بودن لذت ببرید

 

آرش بازدید : 5 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

پيست باگي كيش و لذتی که در تور کیش می برید

 

پيست خاكي باگي به طول 400 متر با ماشين هاي دو نفره، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماي حرفه اي و با موتور چهار چرخ ATV   در جلو، 
باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت  مي كند جهت دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737  0764  تماس حاصل فرماييد.

آرش بازدید : 11 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
آژانس های مسافرتی برای تور کیش می خواهند تبلیغات انجام دهند می توانند با ما تماس بگیرند تا از هزینه و نحوه تبلیغات در جاست کیش اطلاعات کسب کنند:

شماره تماس 09364395303

آرش بازدید : 3 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

تور دریایی  كیش – هندورابی به زودی
تور کیش

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: با ايجاد زيرساخت هاي اوليه، جزیره هندورابی از نوروز سال1393به مکانی برای گردشگری خانواده ها تبدیل می شود

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، به دنبال الحاق سه جزیره هندورابی، فارور و بنی فارور به منطقه آزاد کیش و به منظور گسترش طرح های توسعه گردشگری در این جزایر، جزیره هندورابی گام های بلندی را برای تبدیل شدن به یکی از جذابیت های گردشگری جزيره کیش برمی دارد.

مونسان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سازمان منطقه آزاد کیش موفق شده است با جذب سرمايه گذار، نخستين گام را در توسعه جزيره هندورابي كه یکی از جزایر بکر ایرانی و داراي ظرفیت های فراوانی برای توسعه گردشگری است بردارد.

وي افزود: بخش خصوصي از آذرماه سال جاري اقدام به نصب اسكله شناور و ايجاد زير ساخت هاي اوليه در مجموعه گردشگري تعريف شده همچون، آب، برق و فاضلاب كرده است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه جاده دور جزيره (رینگ پیرامونی) به طول 17 كيلومتر و عملیات تکمیلی مربوط به ساختمان مهمانسرای جزیره هندورابی  و 50 كمپ و ويلا در حال اجرا است افزود: در مجموعه گردشگري جزيره هندورابي، رستوران، كافي شاپ و پيست پياده روي در حال ساخت است و اين مجموعه از نوروز سال 93 روزانه آماده پذيرش 100 تا 150 نفر به مدت 7 ساعت در روز است.

مهندس مونسان تاكيد كرد:از ارديبهشت ماه سال 1393 با بهره برداري از كمپ ها و ويلاها امكان اسكان شبانه روزي 150گردشگر در جزيره هندورابي فراهم مي شود.

گفتني است بخش خصوصي براي فراهم كردن زمينه لازم براي پذيرش گردشگر، بدون احتساب جاده دور جزيره ، 11 ميليارد تومان سرمايه گذاري كرده است.

در حال حاضر طرح هاي مطالعاتي موج شكن، اسكله و هيدروگرافي دريا در جزيره هندورابي توسط شركت هاي ايراني همچون شركت مهندسان مشاور فرا دريا عرشه، شركت مهندسين مشاور دريا نگار پارس و شركت مهندسي سروش انديشه پارسيان در حال اجرا است.

 جزیره هندورابی با ۲۲٫۸ کیلومتر مربع در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان و در 28 کیلومتری جزيره كيش قرار دارد و سرزمینی هموار و تقریباً بدون عوارض طبیعی است و فعالیت اقتصادی اکثر اهالی آن، صید و غواصی است.

روستای هندورابی با بیش از 80 نفر جمعیت در این منطقه قرار دارد که با توجه به استقبال گردشگران از سواحل زیبا و طبیعت بکر این جزیره؛ پیش بینی می شود در آینده این منطقه با رونق کم نظیری روبرو شود.

‏محیط زیست جزیره به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.

بنا بر اين گزارش، تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابي بیشتر بوده اما سایت های غواصی جنوب این جزیره عمیق تر است. ‏

منطقه مرجانی هندورابی زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان به شمار می رود و بازدید از لاک پشت های دریایی که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.

از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد .

اين جزيره از نظر سياحت و ايرانگردي از زير مجموعه هاي کيش است که با توجه به امکانات و استعداد طبيعي جزيره از نظر آب، خاک، هوا و شرايط خاص تجاري جزيرۀ کيش و هم‌چنين برخورداري از زيبايي هاي طبيعي، قادر است بخشي از نياز‌هاي سياحتي و گردشگري ايرانگردان را تأمين کند .


آرش بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

fun park beach mirmahna

پارك تفريحي ساحلي مير مهنا :

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش  و تور کیش دیدنی است. اسکله تفریحی میرمهنا نیز در این پارک واقع است. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاءتا میدان جاسک در نوار ساحلی امتداد دارد و تنها اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی سبب شده تا پارک به دو بخش مجازی فاز یک (از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری) و فاز دو ( بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک) تقسیم شود.

در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران است و از ویژگی های فاز یک پارک آن است که جنب مسجد خاتم الانبیا، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب مسیر دوچرخه، چند بوفه و چایخانه قرار دارد. همچنین بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان از تماشای لاک پشت های آزاد لذت برد.
گردشگران و ساکنان می توانند بر روی اسکله تفریحی میرمهنا و در زمان های مجاز ماهی گیری کنند. ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است . فاز دو به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی کودکان نیز در فاز دو ساخته خواهد شد. ویژگی فاز دوی پارک آن است که جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار دارد.

اسکله تفریحی میر مهنا :

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا واقع است. این اسکله در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.

آرش بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

تور کیش | تور کیش نوروز 93 | هتل کیش | قیمت تور کیش | تور کیش هتل پارمیس

تاریخ: ویژه نوروز 93     مقصد: کیش/ هتل پارمیس
خدمات تورتور کیش | تور کیش نوروز 93 | هتل کیش | قیمت تور کیش | تور کیش هتل پارمیس خدمات : 3 شب اقامت با صبحانه - نهار به صورت بوفه - ترانسفر فرودگاهی-استخر جکوزی - 30% تخفیف پارک دلفین ها
نکات تورزمان تحویل اتاق سات 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد - کودکان بالای 5 سال بزرگسال حسابمیشودتوضیحات تورصبحانه-نهاربه صورت بوفه-ترانسفر فرودگاهی-سالن بدن سازی -استخر رو باز برای آقایان-زمین تنیس-قایقرانی در دریاچه هتل -30% تخفیف پارک دلفین ها لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با " مدیر تور " تماس حاصل فرمایید. 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 510